Conform Articolului 9, alineatul 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor sau a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin accesarea formularului din contul Dvs. de client sau prin accesarea directa Formular de retur. Vă rugăm să completați formularul de retur și să îl trimiteți.
Dacă decideți să vă retrageți, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepția costurilor suplimentare (costul transportului), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Retur
NOTĂ! Produsele personalizate la cererea clientului sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.
- Perioada de retragere expiră dupa 14 zile calculate începând cu ziua la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicata de Client, a intrat in posesia fizica a produselor.
- Clientul trebuie sa informeze Furnizorul cu privire la decizia de retur folosind formularul de retur ; folosirea lui nu este însă obligatorie, putând opta si pentru o alta forma de informare scrisa (email: contact@decoo.ro), cu condiția ca aceasta sa conțină minim informațiile solicitate in formularul de retur: numele si prenumele clientului, numărul de telefon, adresa de email, numărul comenzii, data primirii produselor, contul IBAN si numele asociat contului IBAN.
- Produsele returnate trebuie sa îndeplinească următoarele condiții cumulativ: produsul să fie în stare perfectă, așa cum a fost livrat, să aibă etichetele originale, atașate produsului în starea inițială în care au fost primite, să nu fie folosit sau deteriorat (să nu prezinte semne de uzura,folosite etc.), împreuna cu toate accesoriile. În situația în care aceste condiții nu sunt respectate, returul nu va fi acceptat. În cazul in care produsul prezintă urme de folosire, se va percepe o taxă de 20% din valoarea produsului la pret intreg (fara reducere) cu notificarea Clientului după ce Easy Drop S.R.L intră in posesia produselor returnate.
- Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat, la alegerea Clientului. ATENȚIE! Costul transportului pentru retur va fi suportat de Client. (Vă rugăm nu trimiteți coletele ramburs, deoarece acestea vor fi refuzate și dvs veți suporta taxele de tur-retur)
NOTA!Nu se acceptăm retururi efectuate prin Poșta Romana.
- Easy Drop S.R.L va returna contravaloarea comenzii, în afară de costurile de transport facturate, în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, însă nu mai târziu de 14 zile calendaristice din momentul primirii si verificării returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat de către Client.
- In cazul in care Clientul a restituit un produs în conformitate cu prevederile art. 7.1.1.2 – 7.1.1.5 în vederea înlocuirii sale, iar Furnizorul nu dispune de un produs corespunzător pentru înlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
- Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator) declarate in termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (făra alte costuri – in limita stocului disponibil).
- Costul returului va fi suportat de către Client, cu excepția situațiilor menționate la alineatul mai sus.
Ce condiții trebuie să îndeplinească produsul returnat?
- Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte urme de folosire, să aibă toate ambalajele intacte).
- Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, împreună cu toate accesoriile aferente produsului. Vă rugăm să folosiți o pungă sau cutie pentru ambalarea produsului pentru a nu deteriora ambalajul original.
- Vă rugăm să nu expediați coletul cu ramburs, în caz contrar acesta nu va fi acceptat și dvs. veți suporta taxele de tur-retur.
- Produsele personalizate la cererea clientului, sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.
- Ne rezervam dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi orice produs care nu îndeplinește condițiile de returnare.
Unde pot preda coletul de retur?
Returul se face printr-o firma de curierat la alegere, la adresa pe care o veți primi pe e-mail după ce ne trimiteți notificarea de retur prin formular-ul de retur.
Costul returului va fi suportat integral de către dvs.
Cât timp durează până când primesc înapoi banii pentru retur?
Termenul de returnare a banilor este de 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii produselor. Returnarea banilor se face exclusiv in contul din care ati efectuat plata produsului.